راه درمان هرپس ویروس و اگزما

تبخال- هرپس سیمپلکس HSV

معمولا ویروس هرپس که به عنوان هرپس لبیالیس عود کننده نیز شناخته می‌شود عامل تبخال می‌باشد. با وجود اینکه بیشتر افراد در معرض ویروس هرپس قرار دارند، تنها درصد اندکی از تجربه‌ی مکرر آن رنج می‌برند.

تبخال‌ به گروهی از تاول‌های کوچک روی لب و اطراف دهان می‌گویند که توسط ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می‌شوند. هنگامی که یک فرد یک تبخال را لمس می‌کند یا بر اثر استفاده از ظروف غذا یا تیغ اصلاح مشترک، بوسیدن یا لمس بزاق فرد در تماس با مایعات عفونی قرار می‌گیرد، این ویروس‌ها می‌توانند منتشر شوند.

تبخال‌ها می‌توانند خود به خود در عرض چند روز درمان شوند و سپس در عرض دو هفته ناپدید گردند. با این وجود در صورتی که آن‌ها باعث احساس درد شوند یا شما را آزار دهند، می‌توانید به دنبال درمان آن‌ها باشید. بعضی افراد جهت درمان تبخال‌ها کرم، پماد یا قرص را امتحان می‌کنند. یک راه موثرتر جهت درمان تبخال لیزردرمانی می‌باشد.

در صورتی که پس از زدن تبخال سریعا برای درمان با لیزر اقدام کنید، از زدن دوباره‌ تبخال پیشگیری خواهید کرد. بلافاصله پس از احساس خارش که به شما در مورد تبخال پیش رو اخطار می‌دهد، از کلینیکی معتبر و مجهز وقت برای لیزر بگیرید.  لیزر ناراحتی شما را از بین می‌برد و به خشک شدن و درمان سریع‌تر آن کمک می‌کند.

شاید بدانید که ویروس هرپس سیمپلکس که عامل تبخال است قابل درمان نیست. در صورتی که مرتبا تبخال می‌زنید، درمان با لیزر می‌تواند تعداد و شدت و خامت تبخال‌هایی که می‌زنید را کاهش دهد. معمولا به این صورت است که افراد هر بار در همان محل اولیه دوباره تبخال می‌زنند. پس از چندبار درمان با لیزر، شانس بالایی وجود دارد که آن تبخال دیگر در همان ناحیه دوباره ظاهر نگردد.

عوامل تبخال

  • استرس.
  • تروما.
  • سرما خوردگی، آنفولانزا، تب.
  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا آفتاب سوختگی.
  • نور فرابنفش مصنوعی.
  • هوای سرد.
  • کشش فیزیکی.
  • مصرف استروئیدها.
  • تغییرات هورمونی شامل قاعدگی.

 

لیزر چگونه تبخال دهان را از بین میبرد؟

خلاف سایر درمانها (مانند کرمها و پمادها)، لیزر ریشه مشکل را مورد هدف قرار میدهد. عامل اصلی ایجاد تبخال دهانی ویروس هرپس سیمپلکس است که اشعه لیزر میتواند آن را از بین ببرد. اما مکانیسم این عمل چگونه است؟ اپراتور ماهر میتواند با استفاده از فناوری لیزر دقیق تبخال را گرم کند. این گرما بصورت کاملا کنترل شده فقط به خود تبخال انتقال میابد و پوست اطراف آن را تحت تاثیر قرار نمیدهد. در نتیجه هیچ خطری برای پوست ناحیه اطراف تبخال ندارد. گرمای لیزر علاوه بر از بین بردن ویروس، از طریق تحریک بدن شما سرعت ترمیم آن را بالا میبرد. از سوی دیگر پروسه درمانی تنها 15 دقیقه طول میکشد و اصلا نیاز به صرف زمان طولانی برای درمان ندارید. در واقع شما با 15 دقیقه نشستن روی صندلی تبخال دهانی خود را درمان میکنید!

  • درمان فقط چند دقیقه طول میکشد و نیازی به آسیب به پوست، بیهوشی و یا بی حسی ندارد.
  • با وجود اینکه این فناوری جدید است، اما مقرون به صرفه میباشد.
  • اثر لیزر درمانی فوری و کاملا موثر است.
  • پس از چند جلسه لیزر درمانی میتوان تبخال یک ناحیه را برای همیشه از بین برد
  • لیزر درمانی میتواند جلوی ظاهر شدن تبخال را بگیرد، یا اگر از قبل وجود دارند مانع گسترش آنها شود.
  • زمان بهبودی با لیزر درمانی بسیار کوتاه است و عارضه خاصی ندارد.
  • در ناحیه تحت درمان، دفعات و شدت ایجاد تبخالها کاهش خواهد یافت

مبنای عملکرد دستگاه اندولیفت A-PAX بر پایه اصل تحریک لیزری فیبرهای کلاژن و الاستین در داخل پوست است. این فرآیند باعث تقویت و فعال‌سازی فیبرهای کلاژن و الاستین می‌شود که بهبود در ساختار و ظاهر پوست ایجاد می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه می‌تواند با افزایش تولید کلاژن، بهبود درخشندگی و لطافت پوست را فراهم کند.
به عنوان یک روش غیرجراحی، دستگاه اندولیفت اغلب به عنوان یک راهکار موثر برای کاهش چین و چروک‌ها، بهبود تناسب و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش به دلیل عدم نیاز به جراحی و زمان بازیافت کمتر، معمولاً به عنوان یک راهکار مناسب برای افرادی که تمایل به روش‌های غیرجراحی دارند، مورد توجه قرار می‌گیرد.
تهیه شده توسط تیم بازرگانی نیماطب
بدیهی است که هر فرآیند پوستی ممکن است نیازهای خاص و شرایط منحصر به فردی داشته باشد، از جمله مشکلات مختلف پوستی، نوع پوست، تاریخچه پزشکی فرد و سطح تحمل درد. از این رو، همواره توصیه می‌شود که پیش از استفاده از هر روش درمانی مانند دستگاه اندولیفت، با یک پزشک متخصص در مطب آلما مشورت کنید.
09999979636
زمانی که لیزر به پوست فرستاده می‌شود، انرژی لیزر در عمق مشخصی از پوست تمرکز می‌یابد و فیبرهای کلاژن را تحریک می‌کند. این فعال‌سازی کلاژن منجر به تقویت و بهبود ساختار پوست می‌شود. همچنین، با افزایش تولید کلاژن، پوست بهتری را به دست می‌آورد که منجر به کاهش چین و چروک‌ها، بهبود تناسب و جوانسازی پوست می‌شود.
از مزایای دستگاه اندولیفت A-PAX این است که اغلب به عنوان یک راهکار غیرجراحی و غیرتهاجمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این به این معناست که معمولاً بدون نیاز به برش یا جراحی باز پوست، می‌توان آن را انجام داد. بدین ترتیب، زمان بازیافت کمتری نیاز است و بیشتر افراد می‌توانند به سرعت به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند.
بهترین دستگاه برای درمان هرپس ویروس و اگزما میتواند لیزر جوانساز A-PAX باشد.با مشاوره مستقیم با همکاران ما میتوانید اطلاعات کاملتری در مورد دستگاه لیزر A-PAX تهیه نمایید.
لیزر A-PAX بهترین روش درمان بیماری های پوستی با طول موج 980 و 1470 نانومتر بوده که یکی از مهمترین وظیفه دستگاه لیفت و جوانسازی خواهد بود.
تماس با مشاورین ما میتواند بهترین راهکار جهت تهیه دستگاه A-PAX باشد.
نیماطب پیشرو در تکنولوژی و خدمات در حوزه تجهیزات لیزر پزشکی.
nimateb-admin
ارسال دیدگاه